Ovaj rad predstavlja središnji kontrolni algoritam za optimalno upravljanje punjenjem EV-a s podrškom za jalovu snagu EV-a. Na temelju tehničkih svojstava i ograničenja distribucijske mreže, kao i zahtjeva za punjenje EV koje definiraju krajnji potrošači, predloženi algoritam definira optimalnu strategiju punjenja EV s podrškom za jalovu snagu kako bi se izbjeglo preopterećenje distribucijske mreže kao i veliki padovi napona. Središnja kontrola koordinira rad električnih vozila uzimajući u obzir energetske potrebe električnih vozila i planirano vrijeme polaska. U slučaju mogućih preopterećenja mreže ili velikih odstupanja napona, DSO šalje signale stanicama za punjenje električnih vozila kako bi smanjio punjenje aktivnom snagom i podržao mrežni napon putem potpore za jalovu snagu. Predloženi kontrolni algoritam je prikazan kao problem linearne optimizacije i demonstriran na modificiranoj IEEE 33-bus mreži. Studija slučaja pokazuje prednosti uključivanja potpore za javnu snagu EV radi smanjenja smanjenja energije EV zbog ograničenja kapaciteta distribucijske mreže ili velikih odstupanja napona u određenim radnim uvjetima.